מתכון למקלות הקסם: פרעצל ארוכים, קריספיים ונפלאים בMAX DT203 של חיה טבואדה – פודי

1.1K

מתכון למקלות הקסם: פרעצל ארוכים, קריספיים ונפלאים בMAX DT203 של חיה טבואדה – פודי
פרעצל עסיסיים, ביתיים וטריים שעוברים גם בישול קצר וגם אפייה קצרה לקבלת המאפה המושלם! רק תוסיפו מטבל ותטרפו!
🍪
למתכון המלא –
%9e%d7%a7%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%a7%d7%a1%d7%9d-%d7%a4%d7%a8%d7%a2%d7%a6%d7%9c-%d7%90%d7%a8%d7%95%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%a1%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%a0%d7%a4%d7%9c/?utm_source=youtube&utm_medium=text_link&utm_campaign=foody_recipe_shotef
🍪
מכשיר בשימוש – נינג’ה תנור אובן טורבו Ninja Oven MAX
תנור אובן טורבו עם טכנולוגיית פיזור האוויר המשולשת, טיגון באוויר חם – עד 75% פחות שומן, חימום מהיר תוך 90 שניות, צלייה מהירה יותר ב-40% ובישול משולב ב-2 קומות להכנת ארוחה שלמה לכל המשפחה ולתוצאות מושלמות של תנור מקצועי! ועכשיו במסך תצוגה מתקדם בעברית. 🍪
עקבו אחרינו –

אתר: />רוצים עוד מתכונים טעימים וכתבות שוות? הרשמו לפודי:
פייסבוק:
אינסטגרם:
🍪
אודות פודי –

ברוכים הבאים ל- Foody- המיזם הקולינרי הגדול בישראל והראשון מסוגו, אשר מכיל מגוון עצום של תכנים קולינריים, תכניות בישול ומתכונים מכל הסוגים.
מאחורי פודי עומדת שורה של אנשי קולינריה מהמשפיעים בישראל, ביניהם: שפים, בלוגרים, מתכונאים, מפיקים, יועצי מטבח, יועצים קולינאריים, צלמים ועוד. הנבחרת של Foody מציעה לכם איכותי של עשרות שפים מובילים בישראל ביניהם ישראל אהרוני, תמרה אהרוני, קרין גורן, כוהנת האפייה והקונדיטורי, משה שגב, שי-לי ליפא ועוד רבים וטובים אחרים.
לצד השפים הבכירים Foody, מביא לפניכם גם מתכונים של מיטב הבלוגרים מתחום הבישול והאפייה בישראל. ביניהם אפשר למצוא את רחלי קרוט, בעלת הבלוג “קרוטית” ששברה את הרשת עם מתכון ללחם טחינה וחלת שום; עז תלם, בעל הבלוג The kitchen coach, שמתכוני הכרובית שלו הפכו לספר מצליח; מעיין טרודל, כוכבת האינסטגרם ובעלת הבלוג המצליח “שטרודל” שכל מתכון שלה הופך לויראלי ברשת תוך שעות; אפרת ליכטנשטט, בעלת הבלוג “אז מה את עושה כל היום”; אולגה טוכשר, בעלת הבלוג “המרכיב הסודי” שמתמחה במטבח טבעוני; יונית צוקרמן, בעלת הבלוג “מלכת המטבח” ואלופת המתכונים המשפחתיים; נטלי לוין – עוגיו.נט עם מתכונים טובים ומפורסמים, דניאל עמית מלכת הפסטה ואוכל המושחת, רון יוחננוב שמבשל אוכל בוכרי אבל לא רק, שר פיטנס, כוהנת הכושר שמלמדת להכין מתכונים בריאים כמו פשטידת קישואים דיאטטית ועוד.
🍪
אודות נינג’ה –
נינג’ה זה אורח חיים בריא, מהיר ונגיש.
כמעט שאין אדם שלא מכיר את מכשירי הנינג’ה: הבלנדרים, השייקרים, מעבדי המזון, הגרילים, עולם הבישול באוויר חם וסירי הלחץ שעשו מהפכה במטבח הביתי, והפכו אותו לבריא יותר מאי פעם. בשנים האחרונות, מגוון מוצרי החברה רק הולך וגדל, וכולל את הפיתוחים והחידושים האחרונים בתחום – כאלה שמאפשרים להכין שייקים ששומרים על הערכים התזונתיים של כל הרכיבים ואף כאלה שמאפשרים הכנת ארוחה מלאה תוך דקות כמעט ללא שימוש בשמן. העוצמה של מוצרי הנינג’ה, יחד עם הוורסטיליות שלהם והטכנולוגיה החדשנית, ללא ספק הופכים אותם למוצרים הנחשקים ביותר בעולמות הבישול והמטבח כיום, ולשם מותג מוכר ונפוץ בכל בית בישראל.
אז לאחר שבחרתם להתחדש ולהשקיע במכשיר איכותי מבית SHARK NINJA, אל תתפשרו גם על חווית השירות הטובה ביותר, חווית שירות של נינג’ות, בדיוק כמו שמגיע לכם. מאות אלפי לקוחות כבר יודעים שאין תחרות למכשירי הנינג’ה הנמכרים על ידי היבואן הרשמי. אצלנו, בשריג אלקטריק, היבואנים הרשמיים של מוצרי נינג’ה בישראל – תהנו מאחריות מלאה ושירות אדיב וזמין לכל אורך הדרך ובמגוון ערוצים.
🍪
אודות שריג –
קבוצת שריג, היבואן הרשמי של מותגי החשמל המובילים בעולם
אנחנו משווקים, מפיצים ומעניקים שירות מלא כבר יותר מ-40 שנה. מוצרי החשמל שלנו מגיעים באיכות ובהקפדה על תקנים בינלאומיים. סטנדרט השירות אצלנו הוא מצפן וערך עליון שמחייב אותנו בכל יום לאחריות, מקצועיות וזמינות מלאה.
למוצרי החשמל שלכם בבית – יש בית.
אנחנו משקיעים המון בקהילת הלקוחות שלנו. בכל בקשה ופניה אנחנו פועלים במסירות מלאה ומעניקים אחריות על מגוון מוצרינו.
כדי להבטיח זמינות מלאה – אנחנו מפעילים למעלה מ- 20 מעבדות שירות בכל רחבי הארץ ומחלקת שירות לקוחות מרכזית לשירות ותמיכה.
חשוב לנו שתיהנו באמת מהמוצרים שלנו. לכן אנחנו לא מפסיקים ליצור ולרכז עבורכם אינספור מתכונים, המלצות וטיפים חשובים לתחזוקה ושימוש נכון במכשירי החשמל שלנו – כדי להבטיח שגם אתם תיהנו מהמוצרים הטובים בעולם. והכל במגזין עשיר ומגוון.
🍪
תגיות ערוץ –
#פודי
#Ninja
#shorts
Video:

מתכון למקלות הקסם: פרעצל ארוכים, קריספיים ונפלאים בMAX DT203 של חיה טבואדה – פודי

מתכון למקלות הקסם: פרעצל ארוכים, קריספיים ונפלאים בMAX DT203 של חיה טבואדה - פודי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recipe Rating




Close
Your custom text © Copyright 2020. All rights reserved.
Close